خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با اساتید بسیجی:

 رهبر معظم انقلاب را باید بشناسیم و به مردم معرفی کنیم

یکی از مراجع تقلید گفت: تمام آنچه امام راحل در نظر گرفته بودند، در وجود رهبر معظم انقلاب است و ما باید در ابتدا ایشان را شناخته و در مرحله بعد به مردم بشناسانیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۶۶۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تعدادی از اساتید بسیجی با حضور در بیت آیت الله نوری همدانی از این مرجع تقلید به خاطر مواضع انقلابی وی، قدردانی کردند.

در این دیدار صمیمانه که با حضور جمعی از اساتید بسیجی و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، آیت‌الله نوری همدانی به تبیین شخصیت بی بدیل رهبر معظم انقلاب پرداخت و بیان کرد: بعد از امام راحل آیت الله خامنه ای با همان سیره و رویه امام راحل این انقلاب را حفظ و حراست نمود که این کار، کار آسانی نبود.

این مرجع عالیقدر ادامه داد: باید ویژگی‌های حضرت آیت الله خامنه ای برای مردم تبیین شود. هر روز دشمن با فتنه انگیزی و طرح نقشه های جدید و دسیسه های گوناگون، سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشته؛ اما مدیریت و رهبری ایشان تمام این فتنه ها را خنثی نموده است. امروز باید از رهبری پشتیبانی نمود؛ علما و طلاب و فضلای محترم بدانند راه راه دشواری است این مسیر سختی های فراوانی دارد ولی بزرگان ما تحمل کردند.

وی در ادامه خطاب به اساتید بسیجی گفت: تمام آنچه امام راحل در نظر گرفته بودند، در وجود رهبر معظم انقلاب است و ما باید در ابتدا ایشان را شناخته و در مرحله بعد به مردم بشناسانیم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به تبیین جایگاه رهبری اشاره و بیان کرد: در یک جامعه، رهبر یک نفر است و ما باید راهنما باشیم و به خوبی نقش خود را ایفا نماییم.

این مرجع عالیقدر در ادامه با تبیین اهمیت وحدت، بیان کرد: همه حوزویان باید در مسیر انقلاب قدم برداشته و وحدت و اتحاد داشته باشند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه صمیمی حجت الاسلام سلیمانی اردهالی به نمایندگی از اساتید بسیجی از مواضع انقلابی و حکیمانه حضرت آیت الله نوری همدانی تقدیر کرد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار